spijt …

Margo, het spijt me voor alles wat ik je afgelopen jaar heb aangedaan,
Voor de beslissing die ik nam
En de pijn die ik je daarmee bezorgde

Ik had hier naast je moeten staan bij het afronden van het project
Samen zuchten bij het laatste punt
En samen vieren dat het ons toch was gelukt

Ik had samen met je moeten moto-rijden
Om samen op vakantie te kunnen gaan
Genietend van het leven

Ik had hier moeten zijn, toen je je eerste les gaf
En je laatste
En toen je nog dat compliment kreeg ook

Ik had hier moeten zijn om met jou te verbouwen
En te sparen voor ons passief huis ooit
Dichtbij je nieuwe werk

Ik had hier moeten komen om je mee te laten helpen en fantaseren
Van het waarmaken van mijn dromen
Want mijn en jouw dromen zijn van ons

Ik had hier moeten genieten van ons twee
En luidop denken over mooie momenten die hadden kunnen komen
En er nu hadden moeten zijn

Ik had hier moeten wachten op kleine dutskes die onze nachtrust zouden verstoren
En later de tuin omspitten met hun kleine schopjes en dartelende beentjes
In veel te grote laarsjes

Ik had hier moeten zijn, Margo,
Maar ik was er niet.
En dat deed jou
Veel verdriet …

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

