de krant

Terwijl ze beter nog even in de weer was met haar werk,
dwaalden haar vingers af naar de krant,
en verdiepten haar ogen zich in een kort stukje op de site.
Hoewel het prettig lezen was,
kreeg dit alles toch even een vreemde bijklank.
Haar blog was te categoriseren onder ‘huil-blog’ zekers?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op de krant

  1. Tritske zegt:

    Gatver, bekenden in de gazet! En een cynische kwast die er duidelijk niets van begrepen heeft 😉

  2. doormijnoog zegt:

    Slotconclusie: hij begreep vrouwen niet voor hij blogs las en erna ook al niet 🙂 Of op zijn minst laat hij dat uitschijnen. Daarna kan hij dan thuis braaf vertellen dat het voor de commercie is dat hij zo’n dingen schrijft.

    Ik ga ook best mijn blog sluiten want volgens hem bestaan er zo geen.

  3. Dulcera zegt:

    Ik vind het een goddelijk stukje, natuurlijk haalt de schrijver (man? vrouw?) er de stukjes uit die in zijn kraam te pas komen, maar dat wil niet zeggen dat het niet leuk geschreven is (en dat ik heeeeel content ben dat hij niet bij mij is komen lezen!!!)

  4. freddieken zegt:

    Ik vond dat stukje heel erg gedateerd, hij citeert vooral uit de blogs van A-woman en Single30Something en die liggen al een paar jaar stil! Volgens mij heeft die gewoon een stukje van 2 jaar geleden gerecycleerd…
    Daarom vond ik het geen goed stukje… hij zou best eens wat meer tijd in research steken als hij nog eens zoiets schrijft…

  5. Pingback: Mannen over gevoelens | Door Mijn Oog

  6. elke zegt:

    Ik vond het grappig eigenlijk, ik hou wel van cynisme. Maar ik maakte mij ook de bedenking over het gedateerd zijn. Single30something is ondertussen toch al een paar jaar een gelukkige single-af.

Plaats een reactie