liefste …

“In goede en kwade dagen,”  zo begon dit verhaal. Toegegeven, de slechte overweegden.

In de dagen dat ik met mijn verdriet, met mezelf geen blijf wist, vond ik jou.
Wanneer ik mezelf opgesloten voelde in mijn toren, was jij de poort tot de rest van de wereld.
Toen ik weer te bang was om mijn echte ik ten volle te tonen, was jij mijn uitlaatklep.
Terwijl ik moe was van mijn eigen verdriet, luisterde jij geduldig, elke keer op nieuw.
Op het moment dat ik de kracht vond om voorzichtig eerste pasjes te zetten, supporterde jij luid mee.
En ook toen ik voor de zoveelste keer de moed in mijn schoenen voelde zakken, hield jij vol.

Gelukkige verjaardag, lieve blog! En dankjewel.
Mag ik je veel positieve boodschapjes wensen?
Margo

___

Getekend: brief aan alle lezers …

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op liefste …

  1. Proficiat! Ge staat in mijn reader, en dat doe ik enkel wanneer een blog écht de moeite is om terug te komen. Bij deze dus 🙂

  2. Nachtbraker zegt:

    Hier nog een fan 🙂 Stay beautiful!

Geef een reactie

