zie me …

Zie me graag, hou van me, heb me lief.
Wees mijn lief, mijn man, mijn echtgenoot.

Neem me in je armen ’s avonds en kus me zacht slaapwel.
En vraag om koffie in de ochtend.

Praat met me, luister en breng rust in mijn hoofd.
En laat me toe met jou mee te dromen en te bouwen aan je toekomst.

Sta me toe je te bellen, mailen en schrijven, bij jou mijn draai te vinden.
Ik gun je alle vrijheid.

Zet me op mijn plaats, maak ruzie.
En vergeet nooit wie je bent en wie je wil zijn.

Zie me graag, wees (mijn) lief, man, echtgenoot …

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op zie me …

  1. smiley zegt:

    ‘k ben volledig onder de indruk. mooi.

  2. Lies zegt:

    Dit vat bijzonder mooi en aangrijpend samen waar zo veel single vrouwen van dromen. Ik gun het je van harte, Margo.

  3. Nachtbraker zegt:

    Tiens, ik ben ook op zoek naar zoiets. Maar dan met een vrouw uiteraard 😉

  4. HansDeZwans zegt:

    Dat is precies hoe ik mij momenteel voel. Mijn vrouwke wil na 23 jaar samen zijn, ermee stoppen. Als ik dan die woorden lees, krijg ik het moeilijk.

Geef een reactie

