het is …

Tussen haar tranen fietste Margo naar huis. Het gesprek met DJ was niet eenvoudig geweest. Hij wikte en woog zijn woorden. En Margo zocht zich een weg door haar emoties, laverend tussen zijn wensen en haar eigen grenzen.

Daarna verliep alles in een waas. Zijn handen vonden haar lichaam, alsof ze nooit anders hadden gevoeld. Haar lippen vormden zich ronde de zijne, samen intens een. Haar vingers speelden met zijn hemd en riem om die plekjes te vinden waar hij het meest van genoot. Kussend, likkend en zuigend vonden hun lichamen elkaar. Vertrouwd, maar zonder gene deze keer, vonden ze het juiste ritme.

“Ik kan het niet, Margo. Ze heeft nog examens,” zei hij met zijn typische gelukzalige glimlach,” toen ze weer naast elkaar lagen. “Dat geeft niet, doe haar niet aan, wat je met mij deed. Het is ok,” fluisterde ze terwijl ze zich in zijn armen nestelde voor een gestolen 5 minuten.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op het is …

  1. doormijnoog zegt:

    Ooit legde een vriendin mij ’t dilemma voor van de keuze tussen passie en zekerheid. Ik heb haar toen gezegd dat als ze niet allebei tegelijk kon vinden dat ’t nooit compleet zou zijn. Zelf heb ik ook al genoeg gedacht dat de zekerheid die ik zelf kon bieden genoeg was om te compenseren dat ik puur voor passie koos (werkt voorlopig ook niet echt …).

    Er spreekt veel passie uit je tekst maar bitter weinig zekerheid …

Geef een reactie

