Zijn armen

Margo nestelde zich in zijn armen. Vele uren lang.
Het voelde dan ook verdomd goed aan,
Gaf haar energie
en werd bijna een verslaving
Ze wist: dit was niet zonder gevaar.
Want voor ze het wist, vergat ze de wereld om zich heen.
En alle verantwoordelijkheden waar grote mensen doorgaans aan moesten voldoen werden naar een uithoek van haar gedachten verbannen
Want vandaag had ze genoeg aan één man.
Stieg Larsson was de max!

___
Inderdaad, ze wist het nu pas.
___

Gelukkig bestond er een deel 2 en 3 🙂

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

10 reacties op Zijn armen

  1. Nachtbraker zegt:

    Deel 1 vind ik toch het beste 🙂

  2. Oef, als de rest iets minder goed is, kan ik het misschien nog wel wegleggen om te koken en zo 🙂

  3. HansDeZwans zegt:

    Ik heb ze alle drie gelezen en deel 1 vond ik ook het beste.
    Als je fan bent van dit soort boeken, dan heb ik een juiste opvolger:
    Serie Q van Jussi Adler-Olsen. De reeks verdreef in Denemarken de Millennium-trilogie van Stieg Larsson van de topdrieposities. In Nederland zijn er van de ‘De vrouw in de kooi’ en ‘De fazantenmoordenaars’ samen al meer dan 75.000 exemplaren verkocht. Vind ik ook enorm goed, vooral dat vrouwmens in dat kotteke.

  4. Margeaux zegt:

    Oh, wauw! Krijg ik advies er bovenop! Ideaal! Als mijn collega’s me uitgehongerd, ongeslapen en ongewassen zien verschijnen op maandag (if at all) dan stuur ik ze naar jou door met de boodschap dat jij wel kan raden wat ik een heel weekend heb gedaan :). Hebben jullie dat ook: een boek echt niet kunnen wegleggen?

  5. HansDeZwans zegt:

    Je mag je collega’s doorsturen enkel en alleen maar:
    – van het vrouwelijk geslacht
    – tussen 30 en 40 jaar jong
    – de looks van Adriana Lima
    – jaarsalaris van rond de 100.000euro
    – in bezit van ferrari
    – buitenverblijf in Portugal

  6. HansDeZwans zegt:

    Je moet niet ver zoeken he. (knipoog)

  7. ik heb er al twee delen opzitten. En ik hoop het derde deel snel te pakken te krijgen in de bib. Maar ik wil het niet reserveren. Ik vind het spannender om tijdnes middagpauze af en toe bib binnen te gaan en vol spanning naar het rek van de L te stappen om te zien of het binnen is…. Ja ik heb een boeiend en spannend leven voorwaar!

  8. lien zegt:

    Heb zelf de drie delen gelezen en ze zijn inderdaad echt de moeite. Een andere (Noorse) aanrader zijn de boeken van Jo Nesbo. Ook zeer moeilijk aan de kant te leggen.

Geef een reactie

