Krijg ik een knuffel?

Een kleintje maar..
… om me even niet alleen te voelen, maar geborgen.
… en de gedachte te verjagen dat ik bij het klein huisvuil werd gezet,

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op Krijg ik een knuffel?

  1. Nina zegt:

    Zo’n grote madam kàn niet bij het klein huisvuil gezet worden, en bij het groot ook niet! Knuf xxx

  2. Cijferkes zegt:

    Nothing beats Cijferkes’ hugs 😉

  3. Cijferkes zegt:

    En Nina heeft verdorie groot gelijk!

  4. smiley zegt:

    Een grote dikke knuffel kan ook!

  5. breeg zegt:

    *sluit zich aan bij de rij voorgangers die een knuffel komen geven* 😉

  6. HansDeZwans zegt:

    Als je knuffels op overschot hebt, geef ze dan door aan mij, ok?

Geef een reactie

