did you know?

Margo verslikte zich bijna in haar tas koffie.

“Of ze ook lesbisch was?”

“Euh, hoezo?”

“Oh, gewoon, je bent altijd zo vrolijk!”

_________

“Dat moeten mijn bloggers weten,” dacht Margo’s, “Ik? Vrolijk?!”

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op did you know?

  1. Rigel zegt:

    Yep. Héél vrolijk. Gelachen dat er hier wordt!!! 😉
    Maar ik vermoed sterk dat irl wel zal meevallen. Even je zorgen/verdriet/frustraties/miserie/… van je afschrijven kan heel therapeutisch werken…

  2. Lies zegt:

    Herkenbare onzin. Heb ook al 2 keer in mijn hele leven die vraag gehad. Op zich weinig, maar dat was voor mij wel 2 keer te veel. Nu weet ik hoe het komt, het ligt aan mijn vrolijkheid. Dus zal ik het maar als een compliment opnemen.

  3. zapnimf zegt:

    De bloggers weten nu ook meteen dat lesbische grieten altijd vrolijk zijn! Nounou zeg.

  4. breeg zegt:

    Het blijft raar wat voor stereotypen sommige mensen in hun hoofd hebben, de link vrolijk-lesbisch ontgaat ook mij.
    En ja hoor Margo, naar de buitenwereld toe probeer je altijd zo vrolijk mogelijk over te komen. Of is er een andere reden waarom je nooit antwoord geeft op de vraag “Hoe gaat het met je?” 😉

  5. Trits zegt:

    Kwam die vraag van een man (met een stevig eigen-sekse-inzicht)? 😉

Geef een reactie

