Altijd

Knuffel me,
heb me lief.
Vraag me gewoon
hoe mijn dag is geweest.

Kus de angst uit mijn ogen
tot ik ze sluit.
En laat me even vergeten
dat er een wereld is buiten ons.

Laat me veiligheid voelen,
samen één.

___

“Voor altijd” kreeg ze nog steeds niet over haar lippen

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Altijd

  1. mooi! Ik heb me meer dan 10 jaar zo gevoeld maar heb uiteindelijk die voor altijd wel over mijn lippen gekregen…

  2. HansDeZwans zegt:

    ‘Kus de angst uit mijn ogen
    tot ik ze sluit.’ -> vind ik ontzettend mooi.

Geef een reactie

