ik babbel

Ik babbel er op los,

en praat wanneer ik mijn mond moet houden.

(maar kan zwijgen als vermoord als het om politiek of emotioneel gevoelige informatie gaat.)

 

Maar eigenlijk ben ik communicatie-gestoord

Verval in communica-nie

… wanneer je me een smsje stuurt —  Ik beantwoord ze zelden. Of eeuwen later pas, als je al lang vergeten bent wat je stuurde en ik eindelijk mijn GSM check.

… wanneer mailtjes om antwoord vragen – wanneer ik wat zal doen, bijvoorbeeld, vragen collega’s. Een agenda voor todo’s heb ik niet. Hij zit al vol genoeg met afspraken. De rest gebeurt ‘zo snel mogelijk’, vaak sneller dan de planners. Dat weten ze toch?  

… wanneer je babbelt over koetjes en kalfjes en vraag hoe het met me gaat – dat weet ik niet, of weet ik al, of is niet interessant genoeg om jou mee te vermoeien.

En daarom blijft het af en toe windstil.

Ben ik communica-moe

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op ik babbel

  1. Nachtbraker zegt:

    Je bent hier wel érg communicatief 😉

  2. HansDeZwans zegt:

    Met mij gaat alles goed, hoe is het met jou? 🙂

Geef een reactie

