klein Engeland

In de tuin woekert het onkruid tussen de planten – want met de regen is er geen doorkomen aan
In mijn bord veel groenten – wegens teveel chocola
In mijn kop – citroenmelisse bij de vleet
In de lucht – regenachtige koude

En ik voel me
net in Engeland
waar ik mocht proeven van het leven
uit een koffer.

Simpel-weg.

En wou – dat het hier alle dagen klein Engeland was.
Met alleen dat beetje extra zon.

___

En waar kom jij tot rust?
Fijne vakantie!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

