Grijs

Het was niet makkelijk
Evenwicht te vinden
In wel en niet

Margo hield van intens

Diep geluk
Overenthousiast
Of echt verdrietig

Grijs evenwicht
Was nodig om balans te vinden
Maar ze vond er geen bal aan

__

En waar halen jullie energie uit?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Grijs

  1. Nachtbraker zegt:

    Klinkt misschien contradictorisch, maar ik haal energie uit rust.

  2. bentenge zegt:

    Uit de zon in combinatie met onze tuin.

  3. Lies zegt:

    Uit een blanco pagina in m’n agenda. De zon die binnenschijnt en ik die zelf kan beslissen of ik de krant lees, naar buiten ga, wat huishoudelijk werk doe, vrienden sms, …
    Maar ook uit elk nieuw project dat me enthousiast maakt. Uit samen met anderen helemaal gaan voor iets, erin geloven, geen moment twijfelen aan de zin ervan, geen moment denken ‘dit is bezigheidstherapie’, …

  4. els zegt:

    De zon, een wandeling in de natuur, een gesprek met iemand die me motiveert.

Geef een reactie

