W.

Hier zit ik dan
Omringt door boeken
Over jouw hoofdtopic

 
Wist je trouwens
Dat vele ervan kleuren in blauw?
Net zoals die van M. en mij
Misschien (niet) geheel toevallig.
Ook met jouw naam op de cover

 
Het doet pijn, W.
 

Te weten dat je er niet meer bent
Het omgekeerde leek zo’n vanzelfsprekendheid.
Alsof je er altijd zou zijn
Met onschatbare kennis, expertise en nieuwsgierigheid
Altijd mailbaar
Want face to face was wat moeilijker
de laatste tijd

 
Ik mis je, W.
 

Ik denk nu – meer dan ooit – “Daar moet ik je voor mailen”
En “was je er nog maar, dan kon ik je mening vragen”

 
Ondeelbaar verdriet
Mijn vrienden kenden je niet
Mijn familie evenmin
En de meeste collega’s slechts van ver

 
Ik mis je , W.
 

Je begreep mijn angsten niet
Maar liep altijd stap voor stap mee
 
Kijk je nu over mijn schouder mee
Alsjeblief?
Hoe het loopt,
Met al die spannende projecten
Waarvan ik denk dat ik ze niet kan?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

