ik schreef

Ik schreef
De jaren van me af
Woord voor woord
Stap voor stap

Van vergeven
Van de vele fouten
Pijn en verwijt
Van dromen, die misschien nooit waren gedeeld
maar zeker werden stuk geslagen
Pure vernedering en onbeholpenheid
Verzopen in eigen emoties

Van nooit vergeten
Van 12 jaar van mijn leven
Van volwassen worden met jou
Van onvergeten geschiedenis
Van mooi en minder mooi
Gegraveerd in mijn herinnering
In de rimpels van mijn lijf

Van loslaten
De verwijten
De angsten
Het verlangen
Dat wensen toch waar worden

Van danken
Om wat was

Het is ons vergeven
Het gaat ons goed

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

