over deuren en ramen

En nu,
Laat ik ook jou los
Ik heb ooit al makkelijkere dingen gedaan
Moeilijkere ook, maar die vroegen toen tijd
En tijd heb ik niet, niet meer

Door de deur voor jou op een kier te zetten
Heb ik andere kunnen sluiten, voorgoed
Ken ik nu onbekende plekjes
En weet ik dat ik nood heb aan iemand
Die net dat ietsjes meer wil zijn.

Door hier binnen te stappen
Kon jij vliegen
Maar leerde jij hoe gevaarlijk hoog spel is
En dat er mensen zijn
Die willen meebouwen
Tot in kranten toe.

Meer woorden
Ga ik daar niet aan vuil maken
Ik doe de deur dicht
En zet mijn ramen open,
Een nieuwe toekomst tegemoet!
En wens ook jou
Veel succes!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op over deuren en ramen

  1. wim zegt:

    ‘k ga ook moeten loslaten…hoe moeilijk het ook is….’t zal moeten omdat ik vooruit wil en ik aan mezelf moet denken.

Geef een reactie

