als het stil wordt

Als het ’s avonds stil wordt
Geen mail, geen skype, geen sms
Dan denk ik aan jou

 
En zweven mijn vingers
Over het toetsenbord
Mijn hoofd door de wolken

 
Dan denk ik dat mijn wereld
Er anders zou uitzien met jou
Van jou

 
Er zijn veel jouws
Voor mijns in de wereld
Maar niet voor mij

 
Nog niet
voor mij

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op als het stil wordt

  1. wim zegt:

    Zo schoon geschreven…. ‘k wordt er stil van!

Geef een reactie

