Orchideeën zijn de nieuwe sanseveria’s

Orchideeën zijn de nieuwe sanseveria’s
dacht ik laatst,
toen ik langs een vensterbank liep.
Vol met iets tussen verleden en heden
gegroeid.

En ik wenste,
dat iedereen
elke dag
orchideeën mag zien.

Mag voelen
hoe frêle pracht,
sterke schoonheid
kan uitstralen.

En hoe iedereen
het lef mag hebben,
op zijn vensterbank
te zetten wat hij wil.

Want juist dat maakt ons zo mooi.


fijn 2015!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Orchideeën zijn de nieuwe sanseveria’s

  1. wim zegt:

    Een aangenaam en tof 2015!
    Een nieuw jaar en een nieuwe look voor je blog…..prachtig!

  2. Nina zegt:

    Dan heb ik die ene vensterbank in de straat waar geen orchideeën staan want ik heb er echt niks mee 🙂 Gelukkig nieuwjaar lieverd! xxx

  3. Nachtbraker zegt:

    De nostalgicus in mij verlangt naar je oude look… (van de blog, wellteverstaan). Toch wil ik niet in het verleden blijven hangen. Een gezond, positief en optimistisch 2015!

  4. cornutus zegt:

    Goed gezien! En dan vooral twee aan twee naast elkaar, want zo hoort het. De beste wensen.

Geef een reactie

