Weer zo’n nacht

De avond kondigde het al aan. Er was teveel, te druk in de email, in de agenda, in mijn hoofd en in mijn hart. Het was een nacht van woelen en overwegen. Van te warm en te koud. Van te vol en te leeg. Van gefrustreerd reserve oordoppen zoeken, omdat ik mijn paar nergens vinden kon. Om bij het inpluggen van een nieuwe, te ontdekken dat ik ze nog in mijn oren had.

Het was weer zo’n nacht, waarop het vroeger licht zal zijn, dan dat ik de slaap kan vatten.

Goeiemorgen iedereen…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Weer zo’n nacht

  1. Nachtbraker zegt:

    Goeiemorgen. Rust vinden, ook innerlijk, is niet evident geworden in onze maatschappij. Ik wens je “minder meer”…

  2. wim zegt:

    Ik weet….het is bijzonder lastig als je de noodzakelijke rust niet vindt…..soms vind ik ook de off-swith niet en blijft het druk in mijn hoofd en word ik moe van mijn ogen dicht te houden.

Geef een reactie

