knuf en zoentje op je voorhoofd

Ik was je grootste probleem zei je
Niet omdat het problematisch was
Wel omdat het niet genoeg was

 
Je was bij het grote vertrek
Zelfs naar de luchthaven gereden
Voor een laatste vaarwel
Niet wetende, dat ik de douane al was gepasseerd
Reed je vol tranen terug naar huis
Je volgde de vlucht, de aankomst
En god, wat heb je het moeilijk gehad

 
En dan nu de analyse
Dat het teveel was, omdat het  niet genoeg was
En de beslissing dat het daarmee gedaan moest zijn
Ik weet ondertussen hoe dat werkt
En vrees dat je gelijk hebt
Maar, mijn god, wat ga ik je missen

 
Ik ben misschien erg egoïstisch
En dacht dat je dragen, stimuleren je zou helpen
Boven jezelf uit te stijgen, zodat je zou uitreiken naar anderen
Het hield je vooral tegen
Het spijt me zo

 
Je bent een van de mooiste, genereuste personen die ik ken
Warm ook
En ongelooflijk vakkundig
Ik kan het alleen niet

 
Ik vrees dat ik je zo ga miskennen
Iets wat ik nu al soms doe
Dat ik de gesprekken ga missen
De stimulans
Ookal weet ik dat je er altijd voor mij zou zijn
Meer dan ik voor jou
En dat lijkt me zo onfair
Ik zou je willen zeggen dat ik van je hou
Maar durf niet
Want het is volgens mij niet genoeg
Om je voor altijd graag te zien

 
Knuf, en zoentje op je voorhoofd,
Dat, is voor altijd
Ook als wij dat niet zijn.
Ik zie je
Binnenkort…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op knuf en zoentje op je voorhoofd

Geef een reactie

