jar-project 2

Oeioei, nog even en het is een gewoonte. Of is het gewoon omdat het nieuw er nog niet van af is? Hoe het ook zij: hier komen de plezante momenten van week 2.

  1. Ik ben mijn kasten aan het leegeten zodat alle spullen die ik al lang kocht, maar niet opeet eindelijk op milieu-vriendelijke wijze verdwijnen. Content dat ik was toen ik nog een doos vond vol pakjes om pudding van te maken! En ’t was nog chocoladepudding ook!
  2. Treinstakingen en leidinggevenden die het te druk hebben met andere dingen waardoor vergaderingen komen te vervallen. Hemels! Van mij mag het alle dagen staking zijn… Nu ja, tot daar de euforie. Dat wil ik nu ook weet niet.
  3. Blijdschap en complimenten met een hands-on project van ’t werk. Twee zelfs. Een mens zou bijna een nieuwe carrière overwegen.
  4. Een avondje uit met een goede vriend, met heerlijk werkgebabbbel en openlijke gesprekken over verslaving en liefde.
  5. Een etentje met drie straffe madammen: over HR, het BMI van de brandweer en nieuwjaarsspeeches.
  6. Een groot project, dat bijna is afgerond. Bijna … (wordt vervolgd).
Dit bericht werd geplaatst in jar project, Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op jar-project 2

Geef een reactie

