week 11

Week 11 was er eentje  van deadlines, met de ultieme deadline op vrijdagavond. Het was ook de week van

  • De collega die het project trok te overladen met chocolaatjes. Omdat een beetje spontaniteit zoveel deugd kan doen.
  • Iemand ontmoeten die mijn 30 jaar oudere ik zou kunnen zijn. Die advies in het rond strooide om stappen te wagen om te verhuizen, maar jezelf trouw te blijven op relatievlak. Het leven ten volle te leven. Het in te zuigen bij elke hap van haar bananenbrood en mijn muffin.
  • Uitgenodigd worden voor een bespreking over bodems die lijken op cake, crème brulee en meer van dat lekkers en hoe ingenieurs drijvende olieplatformen zouden willen maken. Ik snap er maar de helf van,  maar vind het altijd wel leuk gevonden :).
  • Er mogen zijn voor iemand, die ver van huis een van zijn familieleden verloor. Kwetsbaar kunnen zijn, is de deur voor anderen opzetten.
  • Na weekends een beetje beteuterd te hebben genoten om te kijken naar andermans plezier, de bende van het werk meekrijgen voor een avondje uit. Heerlijk genieten van straffe verhalen en veel plezier.
  • Een van mijn grote projecten zien gerealiseerd worden. Kicken… Vooral als je baas zegt fier op je te zijn :). Ik blijf daar gevoelig voor.
  • Met vrienden een namiddagje genieten in het park, van meer moet dat niet zijn.
  • Een avondje bij een oude vriend. Ookal was ik veel te laat, ik was nog altijd welkom. Hij heeft zijn leven nog niet op de rails, maar lijkt daar ook even niet aan toe te zijn. Moeilijk om hem gewoon te laten zijn, maar het leverde een zalig babbelig avondje op.
  • Zwemmen, veel zwemmen, terwijl de golven al best hoog zijn en het lijf nog moe. Omdat het nu nog kan.
  •  Zonsondergang, omdat ook dat de moeite is.
  • IMG_9403.JPG
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op week 11

  1. Myriam zegt:

    Week 11 bleek zeer de moeite! Blij voor jou! 🙂

Geef een reactie

