Gezocht …

Ik zoek
De grond onder mijn voeten
Mijn innerlijke stem
Wie ik echt ben
En waar mijn energie naar toe is

Ik twijfel
Aan alles wat ik doe
De keuzes die ik maak
Wat ik kan
En hoe ik me tegenover anderen gedraag

Ik doe niet
Kies niet
Lummel maar wat rond
En vermijd anderen

Want ik ben bang
En moe.
En weet soms echt niet meer
Wanneer dit gevoel eindelijk eens over gaat.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Gezocht …

  1. Myriam zegt:

    Blijf geloven… ooit post je ‘gevonden’. Knuffel!

  2. Lev zegt:

    Laat de twijfel los. Je bent wie je bent, de mensen om je heen die er toe doen kunnen ermee om – en de anderen doen er niet toe, dus why bother? Het vraagt een momentje innerlijke moed, maar jezelf overtuigen te stoppen met “what ifs” maakt een mens zo ongelofelijk veel gelukkiger.

    Kies voor wat nú het beste lijkt, en denk er niet te hard over na. Fouten maak je toch, en geen enkele hoeveelheid gepieker kan dat verhelpen. Wie constant de horizon afspeurt op zoek naar bergen, struikelt over de molshoop voor zijn voeten.

  3. Molshopen, dat moet ik onthouden. En dat loslaten wat meer proberen… thanks, ook voor als je andere schrijfsels via oponseentje!

Geef een reactie

