Fb

Ik wil weten hoe het met je is
Wil dat je checkt hoe het met mij gaat
Dat onze gesprekken niet altijd meteen leidden tot een grote woordenstroom
Kan me nu geen f*uck meer schelen.
Ik heb iets moois weggegooid

Ik wil je mailen, bellen, skypen, facebooken
En wat dan ook
Maar wat zou dat jou kunnen schelen
Waarom nu wel
Waaom nu wel
Ik heb zoveel tijd gehad

Omdat ik vreesde dat we stil zouden vallen
En nu ontdek ik dat ik dat samen bouwen gewoon écht leuk vind
Dat nodig heb
Helemaal los van mijn werk
Dat er altijd teveel is

Dat ik vreesde dat mensen zouden zeggen
“Dat ze nu voor hem kiest
Dat begrijp ik niet”
Ik was bang voor vreemde blikken
We zouden – in mijn plaatjes hoofd – atypisch zijn.

En ik was doodsbang
Te kiezen
Voor iets wat mogelijks zou eindigen
Iets wat te goed was, te onvoorwaardelijk
Waar ik geen moeite voor moest doen
Ik kies zelden de makkelijke weg in ’t leven

Maar weet je wat, Margo
Hij heeft alles wat hij moet hebben nu
Past naadloos in een vrolijk leven
Kan genieten van zijn vriendin
En wederzijds
Na een maand is het groot nieuws op facebook
Mag hij er zijn
En daarmee amen en uit voor jou

Move on, meid, je hebt het aan jezelf te danken
En aan niemand anders.
Einde verhaal.
Move on
Drama queen.

Dit bericht werd geplaatst in dan gaat het me niet, Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Fb

  1. Bloem zegt:

    O wat herken ik dat … en wat is dat Pijn.

  2. spaarmoeder zegt:

    Pijnlijk, heel diep in je ziel. Maar vertrouw op jezelf, je gevoel en op de rest.

  3. Myriam zegt:

    Een hele dikke knuffel, lieverd!

Geef een reactie

