Ik zag je

Helemaal ingeduffled,
Haren door elkaar
En een beetje verregend
Maar zo vertrouwd

Ik wilde in je jas kruipen
Je warmte voelen
Je geur opsnuiven
Je een zoentje geven

Ik kon met je praten
Over wat ons bezig houdt
Over hoe we elkaar
(soms niet) verstaan

Je gaf me rust in mijn hoofd
Deed mijn lijf gloeien
En maakte me weer
net dat ietsjes meer lichtvoetig.

Je deed me dromen
Kon het maar …

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Ik zag je

  1. spaarmoeder zegt:

    Mooi geschreven. Je hebt de ervaring en bent die rijker geworden. Je weet dat het weer lichtvoetiger kan. De mogelijkheid is je weg. Ik weet zeker dat je die verder gaat vinden, want weet je….je bent gegroeid. Liefs

Geef een reactie

