week 15

Week 15

  • De bodypump lerares die zegt dat ze voor politie-agente gesolliciteerd heeft. Dat ze dat durft doen en haar geheim durft delen (ik ken haar nog maar een paar weken)! Een hele Madam!
  • Leren selfies maken. OK, ik loop een beetje achter op dat vlak en vind het maar een beetje gek om mezelf op de foto te zetten, maar bon, misschien is dit wel een kans om eindelijk eens gewend te raken aan mijn eigen spiegelbeeld.
  • Over films, muziek en bouwen bijvoorbeeld. Ik dacht dat chocolade en werk mijn grootste verslavingen waren, maar misschien moet ik dat toch bijstellen …
  • Morning tea with chocolates. Wat er op neer komt dat ik een paar pakken pralines op bordjes schikte en collega’s met koffie en tea er rond verzamelden. Mensen, koffie en chocolade. Het leven kan mooi zijn.
  • Lunch met een van die beroemdheden en hem horen praten over zijn jeugd op het Australische platteland, in Londen en op de boot daartussen. Heerlijke verhalen.
  • Friday drinks met de collega’s. Ze leren me dat smalltalk best leuk kan zijn en dat fijne dingen delen, banden smeedt.
  • Zondag het zwembad in duiken. Water en zon verlichten de ziel.
  • Me aan mijn loopschema houden, no matter what.
  • Mijn mama was niet thuis voor ons wekelijkse telefoontje, maar ook dat kon worden opgelost. Heerlijk haar even te horen.

2016-04-10 17.57.33.jpg

___

Ook gemerkt? Waar mijn eerste reeks van leuke dingen vooral gingen over werk, leer ik nu ook elders kijken. Wat zo’n ‘jar-project‘ toch niet allemaal kan doen …

Dit bericht werd geplaatst in jar project, Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

