jij

Ik zie je, ik hoor je, ik heb je lief. Ik hou van je:

Ik hou van je geur, ook na een dag hard werken. Ik hou van de kleur van je ogen: groen en blauw. Ik hou van je huid: littekens die een verhaal vertellen en honingkleur. Ik hou van je haar: goudgeel en met een fijne slag. Ik hou van hoe groot je bent, warm, … niemand knuffelt zoals jij.

Ik hou van hoe spontaan je kan zijn. Ik hou van hoe gedreven je kan zijn. Maar meer nog, hou ik van de balans die je daartussen ziet.

Ik hou van hoe je bouwt, hoe je inzicht hebt in organisatie, hoe het beter kan, maar ook hoe emotioneel je kan zijn: Van alle mensen die ik ken, heb jij de grootste emotionele intelligentie en jij voelt het leven ook.

Ik hou ook van je kleine kantjes: hoe je boos kan worden, verdrietig, verward. Hoe ik je mag troosten. Hoe je voor jezelf durft gaan. Eigen zuurstof eerst, om zo meer te hebben voor een ander.

Ik hou van hoe het voelt bij jou te zijn: alsof er nooit iets anders is geweest. Wil verliefd op je mogen zijn. Ik hou ook van wat je me leert over mezelf. Je kent me beter dan wie ook. Ik hou van je om wie je bent.

Held!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

