week 17

  • Mijn mama, die mee een complot beraamd. Zij blijft me toch verbazen.
  • Spullen opruimen. Stapjes in een weg naar minder ballast.
  • Terugkomen op mijn standaardantwoord ‘dat ik al gegeten heb’ en toch mee aanschuiven bij de landlady: Sheppards pie. Zonder groentjes. Ze is geen geweldige kok (jeej, er is nog hoop voor mij :)), maar het was heerlijk en ik kreeg er een fijne babbel bovenop.
  • Blijven ademen in yoga, zoals Myriam dat mooi schrijft. Ook dat is minder ballast.
  • Advies krijgen om gezonder te sporten en te eten. En er lol in hebben om het op te volgen.
  • Genieten van het laatste beetje zon.
  • Tickets kunnen scoren en genieten: van vrienden en van Ice Age on Ice. Ik pastte met moeite in de stoeltjes en de kindjes achter ons kropen bij de mama’s op de schoot om toch maar iets te kunnen zien. Maar ik heb me verwonderd, ingeleefd, geamuseerd, alsof dat laatste cijfer achter mijn leeftijd niet bestond.
  • Blijven ‘nee’ zeggen tegen nieuwe projecten, om toch een beetje meer tijd te hebben om te leven.
  • Niet kunnen slapen, en om 4u ’s nachts rustig worden door op de drempel te zitten en me te verbazen over hoe licht en rustig de nacht is (in tegenstelling tot mijn hoofd).

2016-04-23 09.01.28.jpg

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op week 17

  1. Myriam zegt:

    Geweldig uitzicht… *dromerige zucht*… ik vermoed tijdens de yoga?? :p Geniet, geniet, geniet van wat je maar kan, lieverd!

Geef een reactie

