Thuis

Ik had een zware sleutelbos

  • ik woonde officieel op het ene adres: het huis dat mijn moeder had gekocht en had ingericht, maar waar ze niet woonde
  • in het weekend verbleef ik in het andere: in het huis van haar vriend, waar zij ook woonde
  • ik had eigenlijk een kot: een klein, in een lawaaierige buurt, het rook er slecht. En ik was er amper
  • ik sliep bij mijn lief: in zijn studio

En nergens voelde ik me thuis.

  • In 2008 verhuisde ik naar mijn nieuwe plek. Het huis dat we samen kochten. Een jaar later was ik er pas ook echt gedomicilieerd. Een grote stap voor me, die geruisloos voorbij ging.

Een huis

  • Twee jaar laten, 2010, sloeg de bom in. Ik zag me niet vertrekken, na mijn thuis ook mijn huis kwijt.
  • Koop dat huis maar, zei hij, en hij hielp het mee recht zetten, verder bouwen. De fundamenten zitten goed.

Nu de gezelligheid nog :).

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Thuis

Geef een reactie

