Week 18

Mijn god, week 18 al? Het jaar dendert verder. Ik tel af naar de zomer, maar ondertussen de highlights van deze week

  • Pannenkoeken op feestdagen, met spek en eieren. En een uitnodiging voor een hockey match. Ik heb het getroffen in mijn gastfamilie.
  • Dingen vastpakken, doen en afwerken op ’t werk. Het leven is al te kort.
  • Een boeiend gesprek met collega’s, waarin ik werd uitgedaagd en zij blijkbaar ook.
  • Campagne voeren voor mijn baas opdat hij toch zou overwegen om in het management te stappen. Hij wilde 15 stemmen, hij kreeg er veel meer. Op naar ronde twee!
  • Eens diep ademen, de winkel binnenstappen en zorgen voor een paar (gezonde) extraatjes op mijn bord de komende periode. Ik doe tegenwoordig van erg basic, maar misschien wordt het tijd wat beter voor mezelf te gaan zorgen.
  • De mini-pateekes op het werk die afronden. Het heeft bloed, zweet en tranen gekost (en veel saai leeswerk), maar het zijn allemaal schatjes, die een mooi punt verdienen.
  • Babbelen met een van mijn grote pateekes: over vakanties die niet uitdraaien zoals gepland, yoga en nieuw onderzoek. Bring it on!
  • Voluit gaan in body pump: meezingen met de liedjes, lach op mijn gezicht en vooral: blijven ademen. Twee uur later trilden mijn armen er nog van.
  • Babybezoek! En een mama die 24u na de bevalling weer thuis was en vlotjes alle ballen in de lucht houdt. Ook dat bestaat.
  • Alles geven op de dansvloer, collega’s tegekomen en complimenten krijgen. En als het mannelijk schoon te opdringerig wordt is er altijd het excuus je dat je daar bent met je vriendin. De beste muziek en meeste ambiance is hier nu eenmaal te vinden in de  gay-club :).We kregen zelfs het compliment dat we een mooi koppel waren ;).
  • Lezen dat het goed gaat met mijn vriendinnen en tot mijn verbazing vaststellen dat zij zalige momenten opschrijven die ik vergeet te noteren. Het leven is misschien nog veel mooier dan ik durf zien.

 

 

Dit bericht werd geplaatst in jar project, Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Week 18

  1. Myriam zegt:

    Heerlijke leeskost. Blij dat je geniet en je amuseert! 🙂

Geef een reactie

