dwalen

Je dwaalt door mijn gedachten.

’s Morgens als ik mijn ogen open doe, droom ik dat je naast me ligt en ik mag verdrinken in je ogen. Mijn hand zoekt je aanwezigheid.

In de tuin kijk ik 100 keer achterom. Ik zie je door het poortje komen. Ik hoor je voetstappen op de trap.

In elk hoekje van het huis, zie ik je aanwezigheid. Het stof op de deur van onze eerste spelletjes, de stelling in de slaapkamer voor spelletjes van het andere soort, de keukenvloer waar ik meer dan eens gevloerd werd.

De liters koffie, eindeloze kilometers, je oneindige geduld, onze vele gesprekken en dromen, het delen van weetjes, het dansen en zot doen.

Ik wil sorry zeggen dat ik het niet zag, voor jouw pijn, het slot op mijn hart, de angst en depressie in mijn ogen.

Had ik een toverstaf, ik toverde er nog 60 jaar bij. Maar bovenal ben ik dankbaar en warm, voor zoveel en meer.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

