kijken

De zon kriebelt op mijn huid.
Ik ben blij dat het lente is,
na een jaar herfst,
na een lange winterslaap.

Ik zou de fiets op willen springen
naar je toe rijden
met enkel koffie en mezelf
als tractatie.

Ik zou je willen bezig zien
De muziek luid
je zonnenbril op
korte broek.

Je expertise
Je werk
Je vakmanschap
zoals niemand anders dat kan.

Enthousiast
Samenwerkend
Ondersteunend
Man uit 1 stuk.

Ik zou het zalig vinden
alleen al
mogen kijken
naar jou.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op kijken

Geef een reactie

