kaarsje

Ik zette mijn hart open en voelde het stromen. Was ik eerder nog verlegen, nu wilde zoveel momenten met je delen:

Het etentje met Richard Ryan: Je zou het zalig gevonden hebben mee te babbelen en zijn verhalen te horen over Rochester, de ongelijkheid en de films die er over zijn gemaakt en zijn liefde voor wiet J, én dan had ik mijn peperkoekenmannetje met je kunnen delen.

Rottnest: zalig fietsen in de zon en een drupje regen, bergop en bergaf, genieten van de uitzichten. We zouden genoten hebben van al het nieuws in de bakkerij en zotte quoka-selfies gemaakt hebben. Of je ze me alleszins met al het respect dat je hebt voor anderen en de natuur mijn hart sneller hebben doen slaan.

Een avond: een etentje, even dag zeggen bij vrienden en familie. Weer in je ogen mogen kijken, je hand vasthouden, jouw arm om mijn middel voelen. En plannen maken, voor tijd en leuke dingen samen.

De lente: ik voel de lentefrisheid langs de haartjes op mijn arm strelen. Jij staat er nu in korte broek. Je bent een man uit 1 stuk…

Ik brand een kaarsje …

2016-05-24 09.08.56

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

