Jar 25 en 26

Hoe is ‘t? Goed.

Het is stil hier op de blog en dat betekent meestal dat er vanalles gaande is waarover ik moeilijk kan praten. Maar als ik alvast de draad oppik van wat er ‘goed’ loopt:

  • Leuk bij uitstek: Crossfit! Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt, ben eens gaan piepen en me meteen een abonnement voor 3 maanden cadeau gedaan. Omdat de oefeningen vrij technisch zijn, bouwen de trainingen zich maar langzaam op. Maar ik heb al gezweet en met stijve armen rondgelopen. Just love it. En er loopt ook vrolijk en schoon volk rond!
  • Fijne lunches, ver weg van het werk en alle beslommeringen. Met alleen datgene wat echt telt. Fingers crossed dat we meer van dat mogen doen.
  • Voetbal. Ik ken er niet zoveel van (al weet ik wel wat buitenspel is), maar ik geniet van de sfeer, de mensen, de emoties … Ik ga er helemaal in op, op café, bij de vrienden of gewoon met de laptop op schoot. Telkens een fijn moment.
  • Het meisje van de huisgenoot heeft eindelijk ‘ja’ gezegd op zijn vraag of ze zijn vriendin wilde zijn. Zalig (en ja, nu maar hopen dat dat ook voor mij kan gebeuren :))
  • Leuke etentjes bij de Thai, Mexiaan, Italiaan en lekker Belgisch BBQ en balls bij Balls en Glory. Goed gezelschap en lekker eten. Soms moet het niet meer zijn.
  • Vriendinnen die mailen, bellen en skypen. Het is fijn te voelen dat je gedragen kan worden wanneer het even niet meer gaat.
  • Eendjes en ganzenkuikentjes. Ik hou van de lente :).
  • Bloemen van pateekes: Omdat je hen zo goed geholpen hebt :).

En jullie: wat heeft een glimlach op jullie gezicht getoverd te laatste tijd?

 

2016-06-14 14.48.10

Dit bericht werd geplaatst in jar project, Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

