Mooi

 

Een ietswat vreemde combinatie van heel wat dat ik mooi vind:

  • Steden bij zonsondergang. Ik ben een boerendochter en zal dat altijd zijn, maar krijg energie van zo’n statige gebouwen, de bedrijvigheid, … Zonsondergang hierbij is een fase van wat rust, vooraleer de dag voor de nacht gewisseld wordt.
  • Lindsey Stirling. Een ongelooflijk zotte madam. Viool spelen, terwijl je danst. Een van de meest verheerlijke instrumenten gebruiken voor  niet-klassieke muziek op een niet altijd even koosjere manier, omdat je zo meer kan doen voor wat het uiteindelijk bedoeld is: muziek maken. En mensen blij.
  • All of me van John Legend. Ik ben er vorig jaar mee naar huis gevlogen. Ik speelde het opnieuw en opnieuw (noem het gerust een van mijn vreemde trekjes. Ik word rustig als ik keer op keer hetzelfde nummer kan horen). Om de muziek, om de tekst, omdat er niets zo mooi is dan zeggen tegen iemand ‘ik hou van je, zelfs van je imperfecties, omdat je ‘jij’ bent’.

Enjoy!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Mooi

  1. Ik heb dat ook, keer op keer hetzelfde nummer beluisteren…

  2. bentenge zegt:

    Alleen… die bloemen op de piano : jammer voor de visuals.

Geef een reactie

