jar 36

Het leven heeft me al leuker bedeeld. Al slechter ook, maar daar gaan we niet teveel aan denken. Wel aan de leuke momenten van afgelopen week:

  1. Helemaal geen energie meer hebben om bij bedrijven te gaan spreken. Het toch doen, en er veel lol aan hebben. Twee keer viel het me te beurt deze week, op dezelfde dag. ’s Morgens om 6uur zat ik op de trein naar Gent en ’s avonds om 6 mocht ik dat alles nog eens dunnetjes over doen in Brussel. Ik ben de dag geëindigd met meer energie dan ik ’s morgens had. Heerlijk gewoon!
  2. Voor het eerst in mijn carrière met de deuren gegooid op het werk. De maat was gewoon vol. En – heel eerlijk – mijn cool verliezen was eigenlijk wel eens leuk. Al denken alle trainers in assertiviteit daar wellicht een tikje anders over 😉
  3. Een lunch met een van mijn pateekes. En ik liet het gewoon gebeuren zonder op mijn klok te kijken. Een mens leert bij. En we genoten er allebei van.
  4. Nick Cave bezorgde mij, en vele anderen in de zaal koude rillingen. Ik heb weer een favoriete zanger bij.
  5. Ontbijten met mijn mama. Ze woont in nu haar huis, alleen. Na 20 jaar bij de ene man, en 20 jaar bij de andere, begon ze onlangs aan haar nieuwe leven. Niet gemakkelijk, maar ze doet het toch maar. Mijn grote voorbeeld! Dat er nog veel ontbijten mogen volgen.
  6. Echte intimiteit mogen voelen: voetmassages en met een dekentje op de zetel. Het zijn momenten die ik koester.
  7. Mijn fiets nemen, en dus mijn eigen leven in mijn eigen handen. Het leverde tikje inspanning op, en voor de rest uiterste ontspanning, krullen in mijn haar en een klein pretlichtje in iemand ogen. Daar doen we het momenteel voor ;).

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

