ik loop over

Ik loop over
van verliefdheid,
ik denk constant aan je
wil bij je zijn

Ik loop over
van liefde
want wat wij al jaren hebben
is meer dan ik wilde toegeven

Ik loop over
van verlangen
naar jou
je lijf, je lach, de pretlichtjes in je ogen

Ik loop over
van dromen
van samen plannen maken met jou
om te bouwen wat wij willen

Ik loop over
van het grote verlangen
naar alles delen met jou
maar moet nog even wachten.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

