jar 37

  • Ik deed wat andere mensen al lang hebben gedaan: ik trok mijn stoute schoenen aan en stapte naar de bank voor de herziening van mijn lening. Aan dat geleend bedrag hangt al een geschiedenis vast. Ik leende via Immotheker samen met mijn toenmalig lief, wat we heel wat miserie opleverde een paar jaar later toen dat lief het voor bekeken hield: Nergens leek ik terecht te kunnen om mijn lening én mijn huis te kunnen houden. Sindsdien ben ik bij het bankkantoor dat me zonder verpinken de goedkeuring gaf om beide wel op mijn naam te zetten. Ik kan nog altijd met geen woorden beschrijven hoe opgelucht en blij ik toen was. Jaren na datum en heel wat golven van ‘het juiste moment om je lening te herzien is: NU’ durfde ik me er terug te vertonen en zoveel moed werd meteen beloond met een paar procentjes minder en ademruimte meer!
  • Op het werk zijn we verhuisd: van vaste bureaus naar flexibele ruimtes, waarvan er eentje een stilte-bureau is. Zalig is het om daar te vertoeven
  • Ik gaf een lezing, zo eentje waar ik enorm tegenop keek, maar met veel plezier op terugkijk. Heerlijk om te spreken over burnout en daarbij aangevuld te worden door ervaringsdeskundigen en coaches :).
  • Ik ontdekte dat boxsprings zalig kunnen zijn. En donsdekens ook!
  • Ik deed een weekend niets, buiten wat ronddobberen in mijn huis, wat lezen en koffie-drinken. Want soms is gewoon ‘zijn’ het beste medicijn :).
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op jar 37

  1. annaberg zegt:

    ronddobberen in je huis … wat een mooi beeld

Geef een reactie

