jar week 46

Het is een rollercoaster, de afgelopen maanden, maar absoluut een fijne! De mooie momenten van de afgelopen week op een rijtje.

  • Maandagochtend, 7u. Ik ben nog niet op de tijd in de cross-fit box. De meesten wensen me goedemorgen, de slaap nog in hun ogen. Even later staan we met reuzegrote ballen van 14kg naar elkaar te gooien als kleine kinderen en lachen we wat af. God, wat heb ik cross-fit gemist.
  • Een collega die jarig is, en dat traditioneel viert met koekjes en taart. Dat én koffie. My sweet spot …
  • Een dagje dat kan starten thuis op mijn eigen bureau. Plantjes, foto’s en een kaarsje houden me warm gezelschap. Ik orden mijn gedachten op een reuzegroot white board. Helemaal zen … Exact wat ik nodig had.
  • Ik doe inkopen. Laat me helemaal gaan in de koekjes en chocola. Om later uit te delen en gezelligheid te brengen onder de collega’s. Tijdens de koffiepauze van een lezing, verzamelen we rond koekjes en een bakje troost. Soms heeft een mens niet meer nodig dan dat.
  • Buitenlands bezoek. Als ik niet naar Australië kan, dan komt Australië naar mij. En brengt zon in mijn hoofd. Ik wilde haar een fantastische week in België geven. Ze gaf een prachtige, energieke week terug. Ze was nog geen uur in het land en ik kreeg al rond mijn oren om me met écht werk bezig te houden en mijn tijd efficiënt te gebruiken. Soms heb ik ook niet meer nodig dan dat.
  • Lunch, dinner, … met fijne mensen die speciaal van Nederland kwamen afgezakt. Collega’s uit België die ik lang niet meer had gezien die opeens terug connectie zochten. Eigenlijk heb ik een prachtjob, waarin we met z’n allen de wereld beter willen leren begrijpen. Ik kan de wereld niet verbeteren, maar – hoe soft het ook mag klinken – ik kan wel mijn klein steentje bijdragen.
  • Mijn lief bleef slapen. Op een doordeweekse dag, in een niet zo doordeweekse week. En de dag erna weer. God, wat deed dat deugd …
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op jar week 46

  1. Een lief! Ik kon niet zo heel goed volgen met al de jars en de verhuizingen, maar ik dacht het wel, maar was dus helemaal niet zeker. En het loopt goed! Wat leuk voor u/jullie!

Geef een reactie

