Boos

Ik ben B O O S
Met allemaal hoofdletters
Want zo erg is het

B O O S

Op pateekes
die me inroepen in een vergadering
terwijl ze hun voorbereidingen voor het hoofdpunt niet hebben gemaakt
Tijdverspilling

Op collega’s
die oeverloos willen vergaderen over details
terwijl belangrijke aspecten achter onze rug worden geregeld
Om ellendig van te worden

Op de baas van mijn lief
dat hij zijn bedrijf niet op poten krijgt gezet
en daardoor mijn lief met veel stress opzadelt
zodat ik alleen achter blijf

Op mezelf
Omdat ik me niet eens 30 min aan een stuk kan concentreren
terwijl ik dat vroeger zo graag deed
ik weet met mezelf geen blijf

Nog meer op mezelf
omdat ik me volstouw met eten, gezond en ongezond
omdat ik rondjes loop, en niets gedaan lijk te krijgen
omdat niets goed genoeg is, en ik bang ben
dat de wereld dat nu zal weten.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

