Samen

Ik heb het heel lang niet willen of kunnen zien.
Schrik om weer gekwetst te worden
Maar toen vorig jaar de hemel op mijn hoofd viel
En mijn ogen openden voor hoe mijn leven er uit zag
Keek ik er naar uit, om dat nieuwe leven met jou te beginnen
Als jij dat nog wilde

Een leven met jou
Iemand die ik altijd kon bellen
Die vaak voor me klaar stond
Iemand met twee voeten op de grond
Groot, en sterk

Iemand met diepe gronden
Geïnteresseerd in spiritualiteit, kunst, muziek
Met veel talenten
En altijd een oplossing voor problemen

Een luisterend oor
Een warme knuffelbeer
Een heerlijk lijf
En prachtige ogen

Een leven met jou
Een huis van ons twee dat uitkijkt over de velden
Een gezinnetje
Ik herinner me nog goed dat je zei naar een vrijpartij
“Gaan we klein mannen maken?”
God, wat heb ik spijt dat ik toen niet ‘ja’ heb gezegd

Ik beeldde me in
Dat jij ‘ja’ zou zeggen en opgelucht zou zijn
Dat na al die jaren, mijn frank eindelijk gevallen was
En de liefde kon stromen langs beide kanten
Dat ik je zou koesteren zoals jij mij
Een foto op onze GSM’s als bewijs dat we van elkaar houden
SMS’jes over- en weer, gewoon omdat zot doen geen pijn doet
Zeker niet zotte verliefdheid
Dat je bij me zou wonen, of wij samen op onze plek
Zodat ik nooit nog alleen moest wakker worden.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

